Često postavljena pitanja za iznajmljivače

Provjerite da li je vaše pitanje već odgovoreno.

1. Na koji sve način mogu unijeti podatke gostiju?
  • Prednost mVisitor sustava je, da gosti sami mogu unijeti osobne podatke. Pošaljite im "pre-Checkin link" vašeg objekta iz mVisitor aplikacije i dozvolite gostima da sami unesu podatke koji vama stižu na autorizaciju.

  • Gosti također mogu unijeti osobne podatke skeniranjem "QR koda" kojega postavljate u vaš objekt. Dokument sa "QR kodom" moguće je kreirati unutar mVisitor aplikacije. Dovoljno ga je isprintati i postaviti u vlastiti objekt.

  • Iznajmljivač putem mVisitor aplikacije može koristiti i skener za osobne dokumente. Za brzi unos podataka dovoljno je skenirati dokumente gostiju (osobne iskaznice i putovnice).

  • Iznajmljivač na raspolaganju uvijek ima i ručni unos podataka gostiju.

2. Kako ispravno skenirati dokumente?
  • Aplikacija mVisitor pruža mogućnost skeniranja osobnih iskaznica i putovnica.

  • Prilikom skeniranja osobnih iskaznica bitno je voditi računa da skenirate stražnju stranu iskaznice, koja pri dnu sadrži KOD.

    osobna-image

  • Također kod skeniranja putovnica, važno je voditi računa da se skenira stranica sa podacima koja na dnu sadrži KOD.

    putovnica-image

  • Bitno je napomenuti, da cijeli dokument treba stati u vidokrug kamere, jer inače aplikacija ne može ispravno izvršiti skeniranje.

  • Također, važno je pripaziti da se prstima ne prekriva KOD na dnu dokumenta ili da nema velikog odsjaja svijetla, jer aplikacija neće biti u mogućnosti obaviti skeniranje.

4. Da li mogu koristiti isti korinički račun na više mobilnih uređaja?
  • Da. Dovoljno se je prijaviti s istim korisničkim podacima na drugom uređaju.

5. Da li mogu paralelno koristiti više korisničkih računa na jednom uređaju?
  • Da. Za unos dodatnih korisničkih računa potrebno je otvoriti postavke (ikonica zupčanika u gornjem desnom kutu ekrana), te odabrati opciju "Upravljanje računima". Na tom ekranu moguće je dodati novi korisnički račun klikom na ikonicu "plus".

6. Kod prijave se javlja greška "Osoba je već prijavljena na datum, te nije odjavljena."
  • Na eVisitor sustavu već postoji gost s istim podacima u terminu boravka. Potrebno je pažljivo provjeriti da li je gost prethodno već prijavljen.

7. mVisitor aplikacija javlja da "mVisitor nije ugovoren s vašim TZ-om"
  • Svaka turistička zajednica zasebno ugovara mVisitor sustav, a ako vam se javlja navedena poruka, to znači da vaša turistička zajednica još nije ugovorila sustav.

8. Kod prijave se javlja greška "Odabrana kategorija boravišne pristojbe nije dozvoljena za odabrani objekt."

Molimo vas da dodatno provjerite sljedeće:

  • Da li je vaš objekt registiran u TZ-u za prijavu gostiju ili u objekt prijavljujete isključivo prijatelje. Svakako, u mVisitor aplikaciji pokušajte promjeniti kategoriju gosta u opcijama gosta.

  • Da li prijavu radite za ispravan objekt. U slučaju da imate više objekata, obratite pozornost da li goste prijavljujete u ispravan objekt. U slučaju da su gosti unešeni za pogrešan objekt, u postavkama prijave istu možete jednostavno prebaciti na drugi objekt.

  • Ukoliko su ova dva uvjeta zadovoljena, a greška vam se i dalje javlja, molimo vas da kontaktirate vaš TZ i provjerite kategorizaciju vašeg objekta.

Još uvijek imate pitanja? Ne ustručavajte se kontaktirati nas na mail support@intersoft.uno ili na broj telefona: +385 52 330093